Düzelmeyen TTNet
YAŞAMKENT'te oturuyorum. ADSL aboneliğimin naklinin yapılması için 21.12.2009 tarihinde Bahçelievler Telekom Müdürlüğüne başvurdum. Bana oturduğum bölgede fiber kablo olmadığı için bağlantının 1 hafta süreceği söylendi. Çağrı Merkezini defalarca aramama rağmen internetim bağlanmadı ve sorunumla ilgilenen de olmadı. 2 şubatta internetimi iptal ettirmek için başvurduğumda ocak 2010 dönemine ait ödemem gereken fatura olduğu ve ödemeyi yapmazsam iptal ettiremeyeceğimi söylediler. Ben de iptal ettirebilmek için ödemek zorunda kaldım.
Bu nasıl bir hizmet anlayışıdır. Sorunumu çözmedikleri gibi bir de fatura çıkardılar. Bunu anlamak mümkün değil.
Tarih: 11 Şubat 2010 14:18 Ekleyen: Beğenme: 0
Devriye polis kalktı hırsızlıklar arttı
1993’den beri A.Taner Kışlalı Mahallesi Yeşilgüvenevler Sitesi’nde oturuyorum. Bölgemizin emniyet gücü polise geçtikten sonra daha önce de tek tük yaşanan hırsızlık olayları aşırı derecede artış gösterdi. Bundan son derece tedirginim. Geçen hafta yan dairem, dün karşıdaki sitede iki daire, biri iki ay içinde ikinci kez soyuldu. Kocaman plazma 18.00-19.00 gibi erken bir saatte götürüldü. Polise hemen haber veriliyor.
Ancak hiç çözüm olmuyor. İşin garibi son zamanlarda devriye bile göremiyorum. Can ve mal güvenliğimiz yok gibi.. Artık çaresiz kaldık.
Tarih: 11 Şubat 2010 14:16 Ekleyen: Beğenme: 0
Çayyolu Metrosu
Gökçek beyin Çayyolu Metrosu finansman yönünden
bu işin bitirilmesine imkan tanımıyorsa ; gecici olarak CayyoluMetrosuna DDY. depolarında bolca bulunan raylardan döşeyip metromuzu ya hızlı tren projesine yada mavi trene dönüştürebiliriz. Neden olmasın !
Yoksa bu gidişle 500o yıl sonra eskişehir yolunda karbon -14 le arkeolojik kazılar yapan bilim adamları bu yeraltı tunellerini bulunca ;
içinde demir rayları göremeyince şaşırıp yanılgılara düşerekten aşağıdaki kaçınılmaz sonucu düşünecekler !!!!
" BİR ZAMANLAR BAŞKENT ANKARADA YAŞAYAN ATALARIMIZ 21. YY. BAŞLARINDA Can
Can BOĞAZDan GELİR DEYİP SADECE YEMİŞLER ,İÇMİŞLER , (. . . ) , VE ATIKLARINIDA GÖNDEREBİLMEK İÇİN YERALTI KANALİZASYON TUNELLERİ YAPMIŞLAR . "
deyecekler ....
Tarih: 11 Şubat 2010 00:06 Ekleyen: Beğenme: 0
kanal -6 dan itibaren hayranı olduğum Nurseli idizin şöhredin Müberra teyzesini AST. en son orda izlemiş idim. Teşekkürler yenimahalle
Tarih: 11 Şubat 2010 00:01 Ekleyen: Beğenme: 0
! (reklam) ...
Raylı sistem komünist ülke tercihidir; · demiryolu komunist isidir !!!
köy ka(H)vesinin 68 li cicek abbasları
cayyolum com.un portalına referans olsun diye mos-
kova metrosunun resmini koymuş...
Tarih: 10 Şubat 2010 01:44 Ekleyen: Beğenme: 0
Sn: Çiçek abbas bey :
sizinde 14şubat gününüz kutlu olsun.Fakat haritaya bak mama rağmen çayyolunda 68 liler ( 42 liler) namında bir siteye raslayamadım.Ayrıca 68 li bir sitede oturacağıma gidip b e y a z sarayda otururdum daha iyi !!!
iyi mi !!!!?????
_________________________
OKUR DİYOR Kİ ;;;
Tarih: 10 Şubat 2010 01:44 Ekleyen: Beğenme: 0
öğüt vermek kolay,
örnek olmak zor dur.
üç şey gizlenemez.Duman, aş ve parasızlık ...
arap atasözü
para her kapıyı açar fakat kilitleyenez.
yunan atasözü
gülemeyen güldüğünü sanır ,gülemediğini anlayınca da güleni kıskanır.
kızılderili atasözü
... VE DAİMA GENÇ KALANLARIN 14 ŞUBAT GÜNÜ--
NÜ KUTLAR SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİZ...
Tarih: 09 Şubat 2010 23:09 Ekleyen: Beğenme: 0
ÖNEMLİ DUYURU !!!
Ücretsiz davetiyeler
14 Şubat Sevgililer Günü’nde saat 19.00’da, Çayyolu Cüneyt Gökçer Sahnesi’nde Yenimahalleliler ile buluşacak olan “Evliliğe Gelince” isimli oyunda ünlü Tiyatro Oyuncuları Can Gürzap, Nurseli İdiz, Burcu Gül Kazbek ve Yağız Tanlı rol alıyor. Levend Öktem’in yönettiği oyun, yüzyıllardır birçok sanat eserine konu olan kadın-erkek ilişkileri üzerine kuruluyor. Evlilik kurumunun sorunlarının işlendiği komedi üzerine kurulu oyun, hem erkeğin hem de kadının evlilik kurumuna bakışını anlatıyor.
Yenimahalleliler tiyatro davetiyelerini ; Sincan Belediyesini kendine dayanak yaparak kendi tiyatrosunun perdelerini kapatan ;
Yenimahalle Belediyesi Kültür Sosyal İşleri Müdürlüğü’nden ücret vermeden temin edebilecekler.
Tarih: 09 Şubat 2010 23:08 Ekleyen: Beğenme: 0
Metroyu Unutanlara, unutturanlara ithaf edlimiştir ;
(1)
Büyük şehirlerdeki yoğun trafik sıkışıklığı bakımından kolaylık sağlamak amacıyla yeraltında çalışan elektrikli trenler “metro” diye isimlendirilir. Kolayca anlaşılacağı gibi, metroların çalışmasında esas yeryüzündeki trafik yoğunluğunu azaltmak,bunun bir bölümünü yeraltına çekmektir. New York, Londra, Paris, Moskova gibi büyük ve kalabalık şehirlerdeki metrolar, yeraltında kesişen tüneller,geçitler,paralel çalışan hatlarla gerçekten akıl almayacak kadar karmaşık, fakat o ölçüde de düzenli bir örgü halindedir.
Metronun tarihi boyunca geri gidecek olursak, bu tür ilk yeraltı treninin 1863 yılında Londra’da çalışmaya başladığını öğreniriz. Ancak o tarihte çalışan metronun tam anlamıyla ilkel olduğunu özellikle belirtelim. Londra’da 1863 yılında çalışan metro, buharlı makinesi dolayısıyla dumanın kolay çıkaçağı menfezler bulunması için yeryüzüne yakın bir derinlikte işliyordu. 1890 yılında bunların yerine elektrikli trenlerin kullanılmasına başlandı. Elektrikli trenler, yapıların temelleri, gaz ve elektrik ana borularıyla sakıncalı bir ilişkiye meydan kalmamasını sağlayacak kadar derinde çalışmaktaydı. O zamandan bugüne Londra metrosu büyük ölçüde gelişmiş, teknolojinin ve son buluşların uygulandığı bir metro örgüsü olmuştur.
............devam
Tarih: 09 Şubat 2010 23:00 Ekleyen: Beğenme: 0
Metroyu Unutanlara, unutturanlara ithaf edlimiştir ;
(2)
Dünyanın en büyük yeraltı trafik örgüsü olan New York metrosu ilk kez 1904 yılında açılmıştı. Elektrikli yeraltı trenleri, çağdaş uygarlık düzeyinde ve bugünkü büyük şehirlerin ağır, yoğun trafik yükü açısından, en güvenilir, en hızlı ulaşım sistemidir. Büyük metro örgülerine sahip şehirlerde, metro istasyonlarına iniş ve çıkış “hareket eden” merdivenlerledir. Otomatik çalışan, kendiliğinden hareketli merdivenler, yolcuların metro istasyonlarındaki platformalara inmelerini sağlar. Boşalan metrolardan yolcuları yeryüzüne çıkarır.
Metro sistemlerinde bütün trafik kontrolları otomatiktir. Metro arabalarının (vagonların) kapıları,trenler istasyonlara ulaştıkları zaman basınçlı havayla otomatik olarak, kendiliğinden açılıp kapanır. Her şey tıkır tıkır, hiç aksamaksızın çalışan bir saat düzeniyledir.Her hat,belirli bir zamanda ancak bir tren tarafından kullanılabilecek bir düzenle belirtilmıştır.
İstanbul’da “Tünel” adıyla bilinen metro 17 Ocak 1875 tarihinde törenle işletme açılmıştır. Bu metro 626 metre mesafeli iki istasyon arasında çalışır. Karaköy’den binenleri Tünel’in üstbaşına çıkarırmış.
Şimdilerde ise Ankara B.Şehir Belediyesinin (Ego ) kırmızı külüstür otobüsleri ile yüzlerce yolcu sıkış-tepiş Kızılay'dan bindirilerek 45 dakikalık yolculuktan sonra Çayyoluna gelmekte,elin oğlu 1863 yılında yapmış biz şimdiki teknoloji ile halen bitiremedik.Aynı matbaa gibi yıllar sonra gelecek ama biz görebilecekmiyiz acaba!
Haa unutmadan söyleyeyim ;Ulaş. Bakanı METROYU bitirecekmiş..
Tarih: 09 Şubat 2010 22:59 Ekleyen: Beğenme: 0